ѕедагогiчнi iнновацii
≤нтерактивн≥ форми ≥ методи навчанн¤, адаптивн≥сть осв≥тнього середовища, профор≥Їнтац≥йна п≥дготовка, дит¤ч≥ громадськ≥ орган≥зац≥њ:
У рањна Ѕарв≥нковаФ (1-4 кл.), УЎк≥льна президентська службаФ (5-11 кл.)
“ехнологiчнiсть
омпТютеризац≥¤ навчально-виховного процесу
≤нформац≥йна система УЎкола-Internet-с≥мТ¤Ф
якiсть
¬чител≥ вищоњ ≥ першоњ категор≥њ, ¤к≥ не лише навчають, а й керують мережею гуртк≥в та ≥нтелектуальних клуб≥в, спортивних секц≥й:
Ø рад≥отехн≥чний;
Ø хоровий;
Ø сольно-вокальний;
Ø У”м≥л≥ рукиФ;
Ø У—≥човий стр≥лецьФ;
Ø УGigabyteФ (компТютерна азбука );
Ø декоративно-прикладне мистецтво;
Ø туристсько-краЇзнавчий;
Ø спортивн≥ секц≥њ з волейболу, футболу;
Ø клуб УЅарв≥нокФ;
Ø клуб УЅерегин¤Ф;
Ø клуб Уѕ≥дл≥токФ;
Ø клуб УЋ≥дерФ (за програмою У–≥вний Ц р≥вномуФ)
Ø ≥сторико-краЇзнавчий музей.
Ѕатьки ≥ д≥ти Ц це любов ≥ сльози
÷е в≥чне щаст¤ ≥ одв≥чна б≥ль.
÷е сонце ≥ тепло, сн≥ги й морози,
ћед на устах й на в≥чн≥ рани с≥ль.
- ƒень в≥дкритих дверей батьк≥в;
- «устр≥ч≥ за У руглим столомФ, конференц≥њ з досв≥ду с≥мейного вихованн¤, в≥дкрит≥ уроки дл¤ батьк≥в, створенн¤ рукописних книг Уƒерево мого родуФ, батьк≥вськ≥ посиденьки, конкурси, написанн¤ твор≥в-м≥н≥атюр на тему Уяка мо¤ донька (син)Ф, вечори-вогники.
- ƒень добрих справ:
- сп≥льна прац¤ д≥тей, батьк≥в, учител≥в по благоустрою територ≥њ школи;
- веч≥р великоњ родини
- ” с≥мейному кол≥:
- зустр≥ч з л≥кар¤ми, психологом, юристом;
- громадський огл¤д знань;
- анкетуванн¤ батьк≥в.
- –одинний лист
- роль с≥мТњ у вихованн≥ д≥тей;
- роль с≥мейних традиц≥й у вихованн≥ д≥тей;
- оформленн¤ альбом≥в Ућо¤ Ѕатьк≥вщинаФ, Уƒерево родоводуФ